Baanbrekers
Achtergrond
Van systeembeheer tot het beheer van de grotere applicaties binnen de eigen IT-omgeving: de IT-afdeling van Baanbrekers doet best wel veel zelf. De organisatie beschikt ook over een eigen IT-helpdesk. Daarbovenop kan Baanbrekers rekenen op de expertise van Infield ICT. Die IT-dienstverlener, gespecialiseerd in managed (cloud) services, biedt alle nodige ondersteuning bij het beheer van de datacenterinfrastructuur van Baanbrekers. Zo verzorgt Infield ICT onder meer het reguliere onderhoud van de backendsystemen.
De uitdaging
Infield ICT ondersteunt Baanbrekers bij de realisatie van nieuwe projecten. Bij zo’n project, met name de vernieuwing van het bestaande VDI-platform (virtual desktop infrastructure), kwam Baanbrekers voor het eerst met Infield ICT in contact. Baanbrekers was toen allerlei alternatieve oplossingen aan het bekijken, waaronder ook software-defined networking (SDN), wat de basis vormt van een hyper-converged infrastructuur (HCI). Nutanix bleek voor Baanbrekers het best passende platform. En Infield ICT was volgens Nutanix zelf de perfecte lokale integratiepartner om mee in zee te gaan.
- Onderwerp: Werkplekvirtualisatie
- Industrie: Sociale werkvoorziening
- Opdracht: Vervanging bestaand VDI-platform & Migratie naar een HCI-platform
Onze manier van werken
Klanten waar wij voor werken
Onderstaand enkele klanten die zeer tevreden zijn over onze ICT-dienstverlening. Neem gerust contact met ons op voor een referentiegesprek!
De oplossing
Bij de openbare aanbesteding die Baanbrekers voor dit belangrijke infrastructuurproject had uitgeschreven, ging het gemeenschappelijke voorstel van Nutanix en Infield ICT met de beste score aan de haal.
“Niet alleen was de prijs voor de Nutanix-licenties heel acceptabel, Infield ICT bleek bovendien een lokale partner die alle benodigde expertise aan boord heeft, maar toch niet te groot is, waardoor de lijntjes kort blijven: precies zoals wij het graag hebben.”
- Geografisch nabij (heel makkelijk benaderbaar)
- Diepgaande én brede technische kennis
- Korte lijnen (snelle probleemoplossing)
Naast het onderhoud van de Nutanix-omgeving neemt Infield ICT ook het onderhoud van VMware voor zijn rekening. Zo zorgt Infield ICT er elk kwartaal voor dat de standaard updates en patches voor al die systemen op tijd gebeuren. Bij problemen waar de eigen IT-helpdesk van Baanbrekers zelf niet meteen een oplossing voor vindt, kunnen de medewerkers een beroep doen op de uitgebreide helpdesk van Infield ICT. Daar komen ze steevast bij de juiste deskundige op het juiste niveau terecht.
Klanten aan het woord
Toolset
Kom in contact met ons
Vul het formulier in met uw vraag en laat ons contact met u opnemen. Of bel ons op 088-INFIELD om nog sneller te zijn.